Зарахування учнів до школи проводиться наказом директора школи на підставі таких документів:

· заяви батьків або осіб, які їх замінюють;

· копії свідоцтва про народження дитини;

· медичної довідки (форми 086-1/о, 063/о (копія));

· особової справи (крім дітей, які вступають до першого класу);

· документа про відповідний рівень освіти (для учнів, які вступають на навчання до 10-11 класів).

Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до спеціальних або інклюзивних класів здійснюється на підставі:

· письмової заяви батьків або осіб, які їх замінюють;

· направлення департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради;

· висновку психолого-медико-педагогічної консультації з рекомендаціями щодо організації освітнього процесу, індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда (для дитини з інвалідністю), висновку сурдолога (для дітей з порушеннями мовлення).

Окрім зазначених, подаються документи, передбачені для учнів закладу загальної середньої освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 941